Marketing dla urody

marketing

Polki uchodzą za najbardziej zadbane kobiety Europy, panowie zwracają coraz większą uwagę na swój wygląd. W efekcie rośnie popyt na usługi fryzjerskie kosmetyczne. Wraz z popytem rośnie też podaż. Salonu urody, strefy piękności pojawiają się jak grzyby po deszczu. Jak je skutecznie wypromować? Na co zwrócić uwagę? Istnieje kilka ciekawych i sprawdzonych trików.

Salon urody wymaga promocji – konkurencja duża, wymagania klientów wcale nie mniejsze. Na szczęście, sporo rzeczy można zrobić bez wydawania fortuny. Trzeba tylko wiedzieć czego się chce

Atuty na przedzie!

Na pewno trzeba zwrócić uwagę na wygląd naszego salonu. Musi przyciągać wzrok i być atrakcyjny dla oka. Dobrze sprawdzają się tutaj nakleili na okna. Obowiązkowo pamiętać trzeba o szyldzie z nazwą zakładu i pozostawieniu w widocznym miejscu naszego numery telefonu oraz adres email, czy www. Zresztą strona internetowa zakładu to sprawa oczywista. Strona www to wizytówka firmy i miejsce w którym możemy – ba! Musimy przekonać klienta, że odwiedzenie naszego salonu to najlepszy wybór. Eksponujmy atuty salony -szeroki wachlarz usług, nowoczesny sprzęt, najlepszej jakości kosmetyki czy wykwalifikową kadrę. Wszystko co działa na plus powinno być widoczne dla klienta. Pokaże jak wygląda wnętrze naszego salonu – warto tutaj po wiedzieć kilka słów o wnętrzu – niech będzie estetyczne, kolorowe i czyste. Warto przyjąć też konkretny styl i się go trzymać. Jeżeli celujemy w nowoczesny wygląd to niech będzie to widać od początku do końca. Jeżeli stylizujemy się na klimat Egiptu to bądźmy konsekwentni.

Przez słodycze i kosmetyki do serca klientki

Teraz drogi promocji. Możemy wykupić reklamę w lokalnej prasie bądź radiu. Jeżeli posiadamy jeden salon to o wiele korzystniejszą opcja niż tracenie środków na reklamę ogólnopolską. Najlepszą promocją salonu są rekomendacje dotychczasowych klientów. Dobrym rozwiązaniem jest stworzenie bonu w stylu „Poleć przyjaciółce”. Może to działać na takiej zasadzie – do salony przychodzi kobieta, korzysta z naszych usług i dostaje ona potem 5% zniżki na najbliższą wizytę plus kupon dla koleżanki – też ze zniżką. Niezłą opcją jest także kampania ulotkowa – ulotki najlepiej rozdać w promieniu kilku kilometrów od naszego salonu. Im dalej tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś będzie chciał do ans przyjechać. Z usług fryzjerskich i kosmetycznych lubimy korzystać raczej w miejscu zamieszkania. Jak zadbać o klienta, który przychodzi właśnie do nas? Stwórzmy warunki, które będą mu kojarzyły się jak najlepiej – z relaksem, wolnym czasem i błogim spokojem. Zaoferujmy klientkom kawę, włączmy fajną muzykę, poczęstujmy ciastem. Ludzie lubią wracać do miejsc w których czują się dobrze.